Monday, May 21, 2012

happy teacher's day!

Assalamualaikum
anneyong!
hye stalkers..
huhuhu
sehat-2 semua?
opefully x demam o sakit lha yer time-2 xam ni
susah woo
jawab time hingus meleleh kat hidung
plus plak ngan rase sakit kepala kenn?
haa
16 MEI 2012
ingat tak tarikh ape tu?
okay!
ingat pun
hari guru kenn?
so,this entry special tuk guru-2 kat DUNYA ni
yg dah banyak jasanye kat anak-2 murid
x kisah lah
cigu taska ke,tadika ke,skula rendah ke,skula menengah ke,ipt ke,ipts ke o mcm-2 ke lg lha
mie ucapkan 
SELAMAT HARI GURU
especially tuk cigu-2 yg pernah n sedang bertugas di
ucapan ni khas untuk cigu-2 STAR
"saya Mimi Julia binti Maiden pelajar 5 sains merangkap kepada mangsa SPM 2012 ucapkan SELAMAT HARI GURU.terima kasih banyak-2 sebab dah bagi saya banyak ilmu yang tak terkira banyaknya.maaf kan saya andai ada terkasar bahasa dan tingkah laku.saya tahu saya bukan yang terbaik,tapi saya cuba untuk menjadi yang terbaik.terima kasih cikgu"
sorry cigu-2 mie x de hadiah nk bagi,tapi entry nih leh jadi hadiah yg special kn?
kalau special say "thanks"
law rase cm kureng tu, diam-2 je la
huhuhu..
okay
masa 16 MEI hari tu
skula mie ade buat sambutan hari guru
hahaha
as usually..
cigu-2 mmg x kenn terlepas daripada di BULI oleh kami
nk tahu kena buli yg mcm mana?
check this out!
 *baling selipar(^^)
 *sir Razak menanti mangsa(*_*)
 *skill congkak Ustazah Matun
 *cigu paling BERGAYA(aww..)
 *cigu PENYAYANG
 *ade lah tu yg x puas aty smpai cekak pinggang
 *cigu POPULAR(ko ade?)
 *skill terbaik!
 *tiup tepung
 *tunjuk ape tu?
 *baling telur
*melukis poster

okay!
tu je yg sempat snap
seronok bila tengok cigu-2 jadi budak-2
kelakar
terserlah keanak-anakkan tu
tapi
segala kerjasama cigu-2 mmg x mghampakan
kalau tak,x kan x best
hehehe
so
ni pun dah panjang berjela-2
mie mintak diri dulu lha yer?
SELAMAT HARI GURU
Assalamualaikum

No comments: